
Nonspace® forlenger samarbeidet med Rosenborg - blir Gullpartner
Nonspace har de siste 2 årene vært en sentral aktør i Rosenborg Ballklub sitt strategiske og merkevarebyggende arbeid. Nå tar vi samarbeidet videre og inngår en toårig avtale som Gullpartner i Rosenborg – et samarbeid som inkluderer både Rosenborgs herre- og kvinnelag.
Med dette partnerskapet vil vi fortsette å bidra til å styrke Rosenborgs merkevare og posisjonere klubben for fremtiden. Som strategisk rådgiver og fullservice merkevarebyrå har vi vært med på å utvikle klubbens strategiplan «Alltid framover», den nye identiteten og designsystemet, samt strategisk kommunikasjon og digitalisering av årsmeldingen 2024 .
– Nonspace har vært avgjørende i Rosenborg sitt arbeid med klubbstrategien «Alltid framover» som har bidratt til å samle klubben rundt en klar retning. Deres arbeid har hatt en sentral betydning for å bedre vårt omdømme og merkevare, både lokalt og nasjonalt, sier Tore Berdal, Daglig Leder Rosenborg.

Bygger videre på suksessen – Vi er veldig fornøyd å få på plass en ny avtale med Nonspace. De har hjulpet oss med å bygge en strategisk grunnmur, som vi nå skal ta sats ifra. Samtidig ser vi allerede gode resultater av jobben som er gjort. Eksempelvis har omsetningen i Rosenborg Shop vokst med 75% de siste to årene, til tross for historisk sett svake sportslige resultater. Dette tror jeg er et resultat av de mange grepene vi har tatt for å styrke merkevaren Rosenborg, sier Andreas Evensen. Leder for forretningsutvikling og merkevare i Rosenborg
Samarbeidet mellom Nonspace og Rosenborg handler ikke bare om strategi, men også om å skape engasjement, samhold og forretningsmuligheter på tvers av klubbens lag. Med vår kompetanse innen strategi, merkevare, kommunikasjon og teknologiutvikling, skal vi fortsette å styrke Rosenborgs posisjon – både på og utenfor banen.
– Vi er stolte over å ta samarbeidet med Rosenborg et steg videre. Klubben er den desidert sterkeste merkevaren i norsk fotball, og vi gleder oss til å bidra til videre vekst og utvikling. Gjennom dette partnerskapet får vi også muligheten til å knytte tettere bånd til andre sterke merkevarer i regionen, sier Stian Ward Bugten, Partner og rådgiver i Nonspace
Med felles verdier og en ambisjon om alltid å se fremover, ser vi frem til et sterkt og verdiskapende samarbeid i årene som kommer. Ønsker du å vite mere?
Er du klar til å heve merkevarens ytelse med en partner som forstår dine unike behov?
Kontakt Stian på [email protected] for å finne ut hvordan Nonspace kan bistå med å forsterke din merkevare.